Naša Preporuka

Inat Ipa 0,33

IPA uz dodatak odabranih vrsta najkvalitetnijeg hmelja, je nešto što ni jednog pivopij

Inat Pšenično 0,33

Pšenična piva, iliti weizeni, su veoma lagana, lako se piju i imaju nešto malo kiselin

Inat Crno 0,33

Dopustite gorčini ovog piva da vam pokaže koliko je meka i osvežavajuća, ali ne dozvolite alkoholima

Inat lager 0,33

Ukus tradicionalnog bavarskog piva, prožet nijansama severnih vrsta. Momentalno će vas osvežiti svoj

Reč Nenada Andrića

Super su nam rakije nego smo besni

Među flaširanim i etiketiranim rakijama, naprosto nema loše. I najgore su dobre, samo je letvica baš visoko.

Opširnije
Bolja Nova Godina – Baš tako

Što se OURS-a tiče, nama je prethodnu godinu obeležila činjenica da smo munjevito otvorili maloprodajni objekat.

Opširnije

Tamo gde svaka flaša ima priču

 

 

Po čemu se OURS šop razlikuje od sličnih objekata?

 

Stvar je vrlo jednostavna i stoji u naslovu. OURS je pre svega distributivna kuća koja se prioritetno bavi domaćim vinima i domaćim rakijama. Kada kažemo – domaći, to znači da su u ponudi proizvodi koji se flaširaju isključivo na teritoriji Republike Srbije. Počeli smo sa neafirmisanim proizvođačima, u čije smo radove bespoštedno verovali. Sada je došao trenutak da ne pravimo više nikakvu razliku među brendovima. Potrebno i dovoljno je da su vrhunskog kvaliteta, da nam dolaze pod povoljnim uslovima i
da se proizvode kod nas.

 

U sklopu OURS-a, odnedavno je i specijalizovani šop, koji će se vrlo brzo nametnuti kao „konzulat srpskih vina i rakija“, odnosno mesto na kome će kupac biti u mogućnosti da pronađe sve što traži, ali i da se iznenadi onim što nije ni znao da postoji. O svakoj boci koja ulazi u radnju znaćemo dovoljno da bi je opisali i preporučili, a o dobrom delu i bukvalno sve podatke. Svaka flaša u našem šopu, imaće svoju priču, što će atmosferu učiniti drugačijom. Veliki broj neotkrivenih dragulja vinske indstrije i industrije
voćnih destilata, u OURS šopu imaće svoj dom.

 

Ideja nam je da pod jedan krov stavimo „sve što valja“. Većina proizvođača je to prepoznala, pa ćemo neke raritetne proizvode (arhivska vina, magnumi, limitirane serije...) imati samo mi. Planiramo i bogat marketinški program kroz radionice, vođene degustacije, promocije, a sve to sa snažnim akcentom na narativu. Trudićemo se da pratimo (kao i do sada, ali od sada i formalno) razvoj vinske i rakijaške scene: Uspone da podstičemo, eventualne padove da „amortizujemo“. U svakom slučaju, ako se vinska i
rakijaška scena bude razvijala, razvijaćemo se poslovno i mi, a ako krene nizbrdo, za razliku od nepregledne kolone skeptičara, moći ćemo da kažemo da smo pokušali.

 

Doživevši personalno napisao: Nenad Andrić

Maestro
Mastercard
Visa
Dina
American Express
Banca Intesa
Verifed by Visa
Mastercard Secure Code